söndag 2 mars 2008

Hemlisen avslöjas och så lite annat


Så roliga nyheter! En god scrapvän har precis talat om att hon väntar på ett litet barn. Scrapbebbar är roliga att följa. Vilken fördel de har! Tänk att få sådana där vackra magkort och annat kul. Jaja, jag får hoppas att mina barn inte säger upp bekantskapen för att jag inte hade börjat scrappa/ kommit igång ordentligt då de var små.

Hemlisen är inte längre hemlig. Tvärtom blir jag och de andra tjejerna jätteglada om ni vill hänga med på våra kortskissutmaningar här. Hoppas att ni blir inspirerade och kommer er för att få de där bra-att-ha-korten gjorda!

Tyvärr gick det inte att få till någon träff med finska Susanna. Ledsamt, men jag tror att chansen återkommer...

En trevlig vecka önskas er alla.

2 kommentarer:

En salig blandning sa...

Men va kul! Detta är något jag kan behöva;) Grattis till uppdraget! Du bara fortsätter att inspirera, härligt!

joggemia sa...

Japp, jag har redan lagt till bloggen till favorit-länkar....och gjort ett kort efter skissen! Tänkte fota och lägga upp i min blogg imorgon! Underbara kort ni gjort!

Kram!