fredag 29 augusti 2008

Sova, sova, sova...

... säng, säng, säng. Att sova är ett underskattat nöje. Jag undrar hur killen som sover två timmar per dygn gör? Inte kan det väl funka?! Nu ska jag i alla fall hoppa i sängen. Katten har visst värmt upp den.

Ute stormar det, men jag gläder mig åt att elektrikern har varit här idag och satt upp lite nya element där nere. Nu kommer vi inte att behöva frysa när hösten smyger sig på. Och tänk när kaminen också står på plats och vi får elda med den fina, blekingska björkveden. Lycka!

Om ni vill kika på mina trevliga och duktiga arbetskamrater på Metalimo kan ni titta här. Imorgon kväll bjuder chefen på fin middag. Mums! Jag har en känsla av att det kommer att bli jättegott!

1 kommentar:

Lilo sa...

Vad fint ni kommer få det! =) Jag som tycker det är heljobbigt att få duschrummet renoverat. Nu är vi inne på andra veckan och jag är helt slut.
Åkte förbi mässan häromdagen... såg att det stod Formex där och önskade att jag fått gå in! ;)