onsdag 30 januari 2008

Tro det eller ej...


... men nu funkar internet igen. Över en vecka tog det för Glocalnet att hitta det fel som gjorde att vi runt Huddinge inte har haft tillgång till vårt bredband. Gurkus.

Det har hänt mycket den här veckan, men det tar för mycket plats att berätta allt här (och jag tror inte någon skulle vara intresserad av det heller).

Igår fick jag ett fantastiskt paket från HelenaK! Hon hade målat en tavla till mig och lagt ihop två små påsar med jätteroliga saker. Dessutom var själva paketet så vackert att jag knappt ville öppna det! (Jag hade gissat hur många kort eller layouter hon skulle göra under förra året tror jag.)

Utan internet får man tid till att pyssla med annat. Bra! Jag ska nu iväg och hjälpa min lillebror installera sig lite mer i sin nya lägenhet. Innan dess kommer här (äntligen, det känns som en evighet sedan det var mässa) en sida från Formex.

6 kommentarer:

Anonym sa...

De hade inte bråttom alltså? Jobbigt att det skall ta sådan tid, man är ju rätt beroende av internet *visslar* ;) Superfin layout, gillar allt : Kram Maria

Anonym sa...

Grattis till att vara tillbaka online :) Helt underbart foto på din dotter!! Hoppas att du hade kul på mässan. Ha en bra dag!

Theresa/Tette sa...

Men vad jättefin denna lO var. Gillar verkligen sättet du gjort så det ser ut som en volang runt hjärtet. Snyggt när man lägger bild och rubrik på en sidan!

Miaa sa...

Din LO är super! Gillar "lapptäcket" runt hjärtat coh att bild och text är långt ut på sidan...
Ha det bra!
Miaa

Anna/Augusti_73 sa...

Superfin layout!!

Och lyllos dig som fick en av Helenas tavlor - hur fina som helst!

Ha en bra dag!

gluGirl sa...

Vilken fin layout du gjort, den här underbar.Fotot är också väldigt fint.