fredag 11 januari 2008

Välkommen!

Det funkade inte med Blogsome längre. Eftersom jag inte kunde ladda upp några bilder fick det bli Blogger istället. Jag hoppas att det går bättre här!

Det här får bli ett testinlägg, så jag börjar med att lägga upp en bild på layouten som var med i SWE-bloggen igår.

Jag hoppas att ni får en fin helg. Själv tänker jag ha det. So long! Nu ska det dansas i TV-soffan här hemma. Själv hejar jag på Mi Ridell som kommer från min hemstad, i alla fall tills jag har sett alla dansa ikväll!

9 kommentarer:

Zarah sa...

Jag älskar den där LOn, den är underbar!! :D

Jozebelle sa...

Fin är den och fint foto är det!!!!

Håller på med en ny LO som ligger temporärt på min blogg ifall du är nyfiken???

Kramizar A-M

Lilo sa...

Den här layouten är sååå fin! Jag kikade också på Let's dance, tror det skulle bli väldigt underhållande om jag var med där. ;) Oftast brukar blogger fungera bra tycker jag!

MissMian sa...

Så snygg LO! För min del har det inte varit några problem med att ladda upp bilder på blogger så det ska nog fungera bra!

Anonym sa...

Nu går det jättebra att kommentera utan att var inloggad på Blogger... vilket jag nästan aldrig orkar vara ;-) Snygg LO!!!!

Anonym sa...

Åh så vacker!!

Anonym sa...

Testing testing! Ja, nu funkar det nog (om du kan läsa detta) ;)

Ha en skön helg!

Anonym sa...

Kanonfin är den!!! Tack för titten!

Anonym sa...

Jättefin lo!!!