torsdag 17 april 2008

Katrineholm idag

Om ett par timmar far jag till Katrineholm för att dema Cuttlebug hos Carina & Co på Britt-Maries pyssel och pynt. Förra gången jag var där var det supertrevligt! Välkommen in om du har vägarna förbi.

Igår kväll satte jag och maken oss för att titta på film. Den var inte i min smak, så jag drog ner alla mina löst liggande layouter, foton som låg i olika högar och albumen och satte igång med operation scrapstädning. På köpet blev det fint i bokhyllan i tv-rummet där jag har de "färdiga" albumen. Det kändes så bra då jag var klar! Jag gillar inte att skjuta upp saker och det här var helt klart ett uppskjutet projekt. Så kan det bli!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen, här är också kaos på alla möjliga sätt just nu - tokrörigt.

Till råga på allt så har min Gmail av okänd anledning slutat fungera, jag kan inte logga in. PANIK! Har fått tag på någon kvinna hos Google som skulle försöka hitta felet, men tills dess är jag strandad; kan inte maila och de som mailar till mig får till svar att mitt konto inte finns!!

Kommer inte in på min blogg heller, usch så jobbigt. :-( Sammanslaget med allt annat stök så känner jag mig matt just nu, som jag antar att du också känner dig med allt som hänt där.

Kan du vara så rar att hälsa Fiffi att jag inte kommer åt mail/forum osv på okänt antal dagar och att det inte går att maila till mig heller? Så fort jag får detta ordnat så hör jag av mig till dig via mail...

(Tänk så beroende man är av sin mail, ruskigt egentligen)

Kram

/Tina

Lilo sa...

Härligt att få lite städat! =) Jag tänkte få lite skapat under dagen hoppas jag... Om bara pippisarna behagar gå in i buren någon gång igen. ;) Ni får nog fint där hemma och jag räknar mig absolut som vän till dig trots att vi träffats via forum och bloggar! =)