söndag 20 april 2008

Vilken underbar dag!



Ibland är man glad i livet. Idag till exempel! Vilket dag jag har haft! Jag har byggts upp både i själ och hjärta och dessutom har hela familjen fått lite färg på näsan under vår årliga picknick i Kaknästornets park. Tyvärr kom inte kameran med, så ni får tänka er hur härligt det faktiskt var. Lägga barn, promenad med en väninna och fortsätta packa står på kvällens schema.

Ha en härlig vecka alla!

(Här ovan visar jag en digisida som jag inte tror att jag visat. Jag har inte kommit på hur man scrappar digitalt ordentligt, men jag älskar den lilla gosiga fågelungen på fotot! Papper och ram från något Rhonna Farrer-kit.)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad mysigt! Där brukade vi också picknica när jag var liten!
Kram Kicki

Anonym sa...

Har också haft en härlig dag i solen. Först en morgonpromenad med lillasyster och hennes barn och sen har jag stått och klyvt ved. Låter kanske inte så kul men kors i taket det var avkopplande.

Ser fram emot helgen.

Kram

Maria (mek73)

Anonym sa...

"Stackars digisida" - "inte värd att visas" - ??? What??? Den är ju supersöt! Texten är så fin så man blir alldeles varm i hjärtat, och bilden är verkligen hjärtknipande. Vacker layout, ingen tvekan om saken! Kram!

Evelina sa...

Vaddå inte värd att visa? Hrm... Jag tycker om den jättemycketmycket i all sin enkelhet. Lilla fågeln är ju helt jättesöt!

Monika sa...

Vaddå inte kommit på? Den där är lika läcker som dina pappersloer!