tisdag 3 juni 2008

Färgutmaning



Hoppsan! Två layouter på två dagar, det var länge sedan sist. Den här sidan är nog en av mina favoriter någonsin. Jag tycker det är så kul att arbeta med bladguld! När det gäller inredning gillar jag silver bäst, men när jag scrappar och gör kort är det guld som leder inspirationsligan. Layouten är gjord till en färgutmaning på SWEscrapbook.

Så, nu ska jag ner och röja undan allt i badrummet där nere. Den här gången slipper vi i alla fall kånka tvättmaskinen tvärs över hela trädgården! Den får står kvar där den står. Frågan är bara om de kan koppla in den igen...

Alla avsågade väggar är återmonterade. Ja, de har skruvat fast nya gipsskivor längst ned, 60 cm upp på väggen. Det måste vara en ruskigt bra målare som ska fixa spacklingen, för annars får Torkab en rysligt ruskig husägarinna på halsen...

5 kommentarer:

Meri(txell) sa...

Hej Monica!
det var ett tag sedan jag besökte dig här! Jag såg denna fina LO på Swe och tänkte bara skriva hur underbart fin den är! Och dina barn, oj, vad söta de är!! Och så stora de har blivit! Massor med kramar till dig! Kommer du snart igen till Stockholm? ;)

Zarah sa...

Otroligt vacker LO - och jag bara avgudar det där foton. :)

Monika sa...

Ååå Monica! Den här lon är helt gudomligt vacker!!! Jag älskar den!
Fast jag älskar ju alla dina loer...

Cecilia sa...

Efter en månads bloggläse-uppehåll tittade jag in på SWEscrapbook och hittar din helt otroligt fina lo. Riktigt riktigt underbar layout. Jättefint foto också.

Jozebelle sa...

Oj ja den LO var lite extra det håller jag med om!!

Ha en trevlig helg!

Kram Ann-Marie
www.jozebelle.se