måndag 9 juni 2008

Skapandeprocess och efterlysning

Hur kommer det sig att jag alltid får som mest inspiration då jag har som minst tid?! Jag förstår det bara inte... Jag har just nu påbörjat en jultavla som jag är jättenöjd med! Ingen Jante här, inte. Han är helt enkelt inte inbjuden. Det ligger en hel hög med färdiga layouter och kort som ska scannas. Kortskiss, Swe, Metalimo och A Million Little Things. Ute i sista minuten? Moi? Nej, jag förstår inte alls vad du menar. Hm.

För övrigt letar jag efter en konstnär. Jag vet inte vem han eller hon är, men det ska vara någon som jobbar med olika media i samma konstverk. Olja, bladguld... Akvarell för all del. Gärna collageteknik. Grunden ska vara en liten canvas och tyvärr har jag inte råd att betala många tusenlappar för ett originalverk. Finns det någon som skulle kunna passa in på min beskrivning? (Jag har försökt själv, men det blir inte som jag vill.)

1 kommentar:

AnnaG sa...

Så härligt med massa inspiration det är bara att njuta och skapa! Och den där Jante han är inte bjuden hit heller , men ibland partycraschar han tyvärr...