måndag 13 december 2010

Vinnare i tävlingen!

Nu har jag utsett vinnarna i min lilla decembertävling! Det var inte lätt, ska jag säga. Ni som tävlade kommer från olika håll och kanter. En del känner mig jätteväl, andra är jag bekanta med och ytterligare några känner jag inte alls. Jag gillade i alla fall alla era tips och kommer att använda mig av några till den här julens presenter.

Så, vem var det då som vann? Jag bestämde mig för att utse Lotta, "Min Plats i Solen", till vinnare av förstapriset eftersom hon verkligen hade lagt ner tid på uppgiften och kom med massor av genomtänkta och användbara tips. Grattis!

Bland er andra hade jag jättesvårt att välja, så jag drog helt enkelt lott. Första lotten får andrapriset och andra lotten får tredjepriset. "Drum roll, please!"...

Asken med Jelly Beans går till Annette. Grattis!

Struten med choklad går till Annika. Grattis! (Hör du, din vinnartur håller verkligen i sig...)

Till er andra önskar jag lycka till i nästa tävling ni deltar i. Kanske blir det hos mig ni tävlar, kanske hos någon annan...

Vinnarna skickar lämpligtvis sina adresser till mig så ser jag till att skicka era grejer innan jul.

2 kommentarer:

Min plats i solen sa...

Åh, vilken fantastisk överraskning! :) Tusen TACK för att jag vann det superfina 1:a priset Monica! Vad glad jag blir! :) Sitter här med ett leende på läpparna och det lär nog sitta där hela kvällen. :) Vilken härlig avslutning på denna fina luciadag! TACK! :)

Jag hoppas att något av mina julklappstips kan komma till användning denna eller en annan jul. :)

Ha en fin luciakväll kära du och jag kommer att maila dig bums!

Kram Lotta

Anonym sa...

Tack för det! Det är väldigt sällan jag vinner något, kanske för att jag mycket sällan deltar i tävlingar. Jag tar emot mitt pris när vi träffas i mellandagarna.
Kram
Annette