fredag 23 maj 2008

Ack, Värmeland du sköna!

Nu är jag tillbaka efter ett par dagar i Värmland. Det har varit så roligt! Jag fick äntligen träffa Rebecka som är min nyaste medarbetare på Metalimo. R är säljare och vi har bara träffats via telefon innan, så det var jättekul att få lära känna henne (speciellt som hon är en så trevlig och glad människa)! Tack till alla trevliga kunder och kunders kunder för ett fint mottagande.

Igår natt sov jag på Selma Spa som är knutet till Hotel Express-kortet. Vilken höjdare det var att få stiga upp, ta en simtur i poolen, sitta i bubbelpool och bastu och sedan äta en riktigt smaskig spafrukost. Jag kände mig så bortskämd! Att jag sedan unnade mig en ansiktsbehandling gjorde inte direkt saken sämre... Jag känner mig full av inspiration!

Nu är det dags för en superintensiv helg, så det är bara att sätta fart. Det är mycket kul på gång. Tjoho!

1 kommentar:

Jozebelle sa...

Wow har du varit i SUnne där jag bodde mina 20 första år...så här års är det ganska fint där...speciellt när man ser Fryken....

Hoppas du hade en skön helg!!