tisdag 13 maj 2008

Utmaning

Jozebelle har utmanat mig!

Tre namn du går under: Monica, Monnah, Mamma
Tre saker som skrämmer mig: att något hemskt ska hända mina närmaste, tid som förflutit utan att jag märkt det, pedofiler
Tre saker som jag har på mig: tunika, vigselring, jeans
Tre sanningar: jag känner mig alltid otillräcklig, jag älskar mitt "nya" jobb, jag blir handlingsförlamad då det är för stökigt omkring mig
Tre saker jag verkligen vill ha: om det verkligen är saker (och inte fred på jorden och sådant) är det följande - nytt objektiv till kameran, projektor istället för TV, en kamin
Tre pysslare som jag utmanar: Pernilla, Tina och Mysis

1 kommentar:

Mikaela sa...

TACK!!! Fick en grymt fin scarf på posten idag och jag har en överlycklig 3-åring, han sover med sin scarf bara så att du vet, ska försöka fota honom imorgon, tack igen. Sov gott!