torsdag 11 december 2008

Begravning.

Jag har precis bakat en kaka till fikat efter Simons begravning. Man får göra det lilla man kan i en sådan här tråkig situation... Om några timmar åker jag till kyrkan för att spela upp mig lite. Jag har lovat att spela orgel (bl a den här) idag trots att jag inte gör det så ofta nu för tiden. Förhoppningsvis går det bra. Jag har suttit här hemma och klinkat på pianot för att i alla fall få igång fingrarna lite. Rebecca ska sjunga en av mina favoritpsalmer. Hon sjunger så vackert och jag vet att hon kommer att sjunga med hjärtat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det gick bra att spela!!!

ylva sa...

jag skulle vilja säga något bra, men vet inte alls vad. nu vet du iallafall att jag tänker på er. och så tycker jag att det känns så betryggande på något vis att ni bakat och ska sjunga och spela...

nåja, kram.