tisdag 30 december 2008

Årets tio favoritfoton 2008

Mikla utmanar oss att visa våra tio favoritfotografier från 2008. Jag gjorde det lite lätt för mig genom att bara leta efter bloggförminskade foton. Dels för att jag bara visar favoriter här och dels för att jag då inte behöver hålla på och förminska fotona i Photoshop... Tyvärr innebär det att det inte ser så organiserat ut eftersom jag inte har varit storleks- eller ramkonsekvent.


Decembervärme. Jag älskar mitt hem, speciellt då det nu är färdigrenoverat efter alla turer fram och tillbaka!

Lille Sebastian är så söt! Klara ögon är alltid vackert.

Jag gillar att han ligger så där gulligt!

Lite väl fotobehandlat, men den här tjejens attityd älskar jag! Hon ska ha hår ner till rumpan. Jag kanske ska få toppa det ett par centimeter nu då det kommit ner till midjan...

Tina hade blivit en Riktig Kompis redan innan vi träffades en härlig dag för inte så länge sedan, men visst är det ännu bättre att kunna sitta och prata på riktigt än via mejl och telefon.
Mina älsklingar. Så här lyckliga vill jag att de alltid ska vara!
Min bror gör alltid saker för sina syskonbarn. Här agerar han Skogstoken!
Min svägerska Karin fick sin Oscar mitt i den vackra, svenska sommaren.
Charmigast på Huddinge Kulturskolas Dag med glipor mellan alla tänder!
Gravidmagar är underbara, så är det bara!

2 kommentarer:

Ellison sa...

Helt underbara foton! Sån härlig känsla i alla! Kram och Gott Nytt År.

Miaa sa...

Helt fantastiska foton, allihop!! Gillar speciellt det när alla barnen är superlyckla på en äng, "stadskortet", och det fotot som är redigerat att vara lite slitet...
Kram Miaa