måndag 9 augusti 2010

Jo då, det går rätt bra.

Jag har kommit igång med pysslandet "på kommando" (ibland lite klurigt eftersom inspirationen inte flödar 24 h/dygn, i alla fall inte hos mig). Jag saknar blomsterlandet på Sturkö. Hade jag varit där nu hade jag gått ut och plockat en stor bukett blommor. Här hemma växer det mest bara ulleterneller. De är förvisso jättesöta, men en bukett räcker.

Förresten såg jag att Aftonbladet har en artikel om borrelia. Jag har inte läst själva texten, men nästan precis så där såg mitt "borreliamärke" ut. Själv trodde jag ju att jag hade fått en propp i benet...

Nej, nu måste jag fortsätta. Kände bara att den långa bloggtorkan har gett lite nytt sug i skrivtarmen!

1 kommentar:

Anna sa...

Kul att läsa att är på pysselstigen. Jag ser fram emot att se resultatet.