torsdag 19 augusti 2010

Shabby chic? Nej, inte jag.

Överallt runt omkring mig på väg till montern där jag jobbade under mässan kunde jag se att "shabby chic" totalt regerar i inredningsvärlden. Det märks i scrapbookingsvängen här i Sverige också, så man kan nog säga att min stil är rätt ute. Jag fortsätter scrappa väldigt fyrkantigt. Sidan jag gjorde till blogginlägget hos AMLT idag är inget undantag. Jag tycker att den gör sig bättre i verkligheten än på bild (varken kameran eller scannern lyckades få till det). En sak jag dock är nöjd med är att jag dokumenterat det som är viktigast för dottern just nu och det är ju därför jag scrappar!

2 kommentarer:

Miaa sa...

Jag håller med dej! Visst är det för dokumentationen man scrappar. Och olika stilar är bara inspirerande.
/Miaa

Ulrika sa...

Vet du, jag tycker inte alls att din stil är "ute"! (Dessutom har du ett fantastiskt öga för god design, du skapar kanonsnyggt!) Jag gillar det stilrena och har för dålig fantasi för att få till den överdådiga dekoration som ofta finns på "shabby"-alstren. Jag gillar att det finns olika stilar och att man tillåter sig att scrappa som det känns i hjärtat! <3 Kram!