måndag 30 augusti 2010

Måndag igen.

Måndag = Mammas operation. Inte roligt, men absolut nödvändigt. Jag kommer att gå på tå hela dagen tills jag vet hur det har gått...

Måndag = Kortskissen. (Inget kort från mig den här veckan.)

Måndag = Spännande jobbsamtal. Spännande som i lite läskigt, men mest väldigt... spännande.

Måndag = Schemat tillbaka till normalt läge för barnen. Tre stycken stojande, stora barn i vår lilla hall klockan sju på morgonen. Är de mina, våra? De där stora?

Måndag = Ännu en kvart med Paolo, denna gång med förbränningsprogrammet. Inte fullt lika fruktansvärt som "mage, rumpa, lår", men effektivt.

Måndag = Ny vecka, nya möjligheter och höst i luften. Jag älskar den här tiden på året. När andra deppar ihop känner jag luft under vingarna och nytt hopp.

1 kommentar:

Miaa sa...

Hoppas det går bra för din mamma!
Sista Måndag= låter så härligt! "När andra deppar ihp känner jag luft under vingarna och nytt hopp" UNDERBART!!
Stor höstkram från
Miaa