torsdag 16 april 2009

Kort till 60-åring


Jag har svårt att tänka mig att min f.d. musiklärarkollega läser min blogg. Om du gör det får du låtsas bli överraskad imorgon, Christer...

Kortet är gjort till en musik- och matematiklärare som älskar att sjunga i kör, fastar i alla fall en gång om året, alltid lämnar sin kaffekopp överallt och är allmänt ungdomlig. Tänkte att det ändå får vara på sin plats med en massa blomster då man fyller 60. Matten fick jag inte med någonstans, men jag tycker kortet är lite "för mycket" ändå utan en massa uträkningar också. (På den vita lappen står det "fräsch med fasta" och på silverplaketten står det "rock and roll".)

5 kommentarer:

Maria sa...

Åhh vad fint!!

Zarah sa...

Du är fantastisk...!! Kortet är såååååååå läckert och jag önskar att jag kunde få se dig in action nån gång, närdu skapar - för du är verkligen nåt alldeles alldeles extra!:D

Lina sa...

superläckert kort Monnah!

Susanne sa...

Nej!!!! Kortet är INTE för mkt - det är FINT!

Helen sa...

Riktigt snyggt!