måndag 27 september 2010

Köksorganisation.

Städat köksskåp

Si sådär, ja. Nu kan man hitta lätt i "skåpet med allt möjligt i köket". I trälådan står alla Rooibustepåsar. Jag får väl måla den vit om det ska se riktigt tjusigt ut. Kaklådor är riktigt bra till allt möjligt. Kryddor och buljong till exempel.

Städat städskåp

Här är köksskåpet som för två dagar svämmade över av konstiga påsar och allmänt skräp. Nu kan äntligen dammsugaren som ska stå där få plats.

Krydd- och telåda

Koll på läget. Min favoritlåda i hela huset.

5 kommentarer:

Benita sa...

Najs!

Mathilde sa...

Åhnej! Nu försvann min långa kommentar som jag hade skrivit. Den gick i korthet ut på att det var väldigt fint i skåpen och lådorna och att jag verkligen gillade din skiss till kortskissen!
=)
Kram!

Fiffi sa...

Åh tjusigt! Och vilken massa goda téer... mjum :)

Sockergrynet sa...

Åh så fint! Nu blev jag sugen på att organisera mina egna skåp!! Smart att ha kryddorna liggande i en låda så, då ser man ju vad man har! :)

The Primetime family sa...

Meganajs! Det kanske man ska gora nan kvall i veckan, organisera stadskapet. Tack for inspirationen! towe.