fredag 17 september 2010

Tro det eller ej...

... men jag tror att Paolo Roberto har pumpat upp hjärtat på mig efter ett gäng kvartspass. Jag skulle aldrig låta någon titta på mig då jag tränar, för jag ser verkligen inte klok ut, men uppenbarligen hjälper det. Jag var nämligen ute och gå-sprang i spåret nu på morgonen och kan konstatera att jag nog höll mig joggandes en tredjedel av sträckan! Intervaller är den enda vägen att gå enligt "Doctor Brian" och jag tror på honom. I alla fall tills Jillian från Biggest Loser kommer hit och blir min PT.


Lisen har varit vänlig nog att ge mig ett bloggpris. Det var snällt av henne! Tydligen ska man berätta sju saker om sig själv och sedan skicka vidare priset till sju andra bloggare. Jag är lite tråkig, men det tänker jag inte göra. Jag berättar ofta saker om mig själv här i bloggen. Det går bra att läsa bakåt om man vill veta något. Hihi! När det gäller andra bloggare har jag svårt att välja. Det finns så många fina bloggar, så jag delar med mig till alla som jag brukar hälsa på och som kanske hälsar på här också. Grattis!

Inga kommentarer: