onsdag 22 september 2010

Livet är underbart!



Jag är knappt vaken, men har redan haft en gammal favorit snurrandes i huvudet i en halvtimme. Maken steg upp kl. 4.30, så det började nog redan där. Det är rätt lätt att bli tacksam då man inser att man har 1,5 timme kvar i sängen innan man behöver stiga upp. Jag önskade honom, något sömnförvirrad, en underbar dag och slocknade sedan inom fem sekunder. Sweet!



Framför mig har jag en alldeles vanlig dag. Det är sådant som gör mig glad. Och eftersom jag tycker att man ska dela med sig av glädjor kommer här en gladlista som jag hoppas att du också blir inspirerad av.

oväntade skratt
riktigt fin mat
pyssel och hantverk
kärlek (till och från nära, kära och totala främlingar)
rooibuste
fotografering
romantiska filmer
överraskningar
nytvättade lakan
brasa
bastu (Märks det att jag är frusen av mig?)
personliga brev
slogantävlingar
semester
fynd
minnen

Nej, nu har jag inte tid att sitta här och drömma. Vad gör dig glad?

Inga kommentarer: