onsdag 15 september 2010

Lite Idol.

Det blir inte mycket tv-tittande nu, men jag har sett några snuttar av Idol-uttagningarna och kan säga två saker.

1. Finns det fler som är lika bra som Alice har vi en härlig Idol-säsong framför oss.
2. Det här är min gamla kollega. Jag skojar inte. Hon har gjort ett bejublat framträdande i Talang också. Det hittar jag inte, men här sjunger hon Talang-låten under Popkollo. Håll till godo!

Nu ska jag lyssna en gång till på Alice då hon sjunger Samson. Regina Spektor är grym, men den här tjejen, hon kan också!

2 kommentarer:

Sockergrynet sa...

Alice hade jag helt missat... ja hon var verkligen grym!! :)

Ellison sa...

Jag får gåshud varje gång jag lyssnar på Alice! Oavsett hur det går för henne i Idol tror jag hon kommer gå långt inom musiken! Vilken fantastisk röst! :)