lördag 7 juni 2008

En solig, "ledig" lördag







Här kommer mina layouter för AMLT-galleriet under maj månad. Den översta gjordes efter temat "stansar", mellansidan hade temat "Bucket list" (inspirerad av filmen med samma namn) och den nedersta är en extrasida som jag scrappade på Ljusdalsträffen efter en färgutmaning (rosa, grönt och turkost).

Tillbaka till storstäd. Här händer det grejer! Vi flyttar saker från en hög till en annan... Hahaha! Nåja, jag har i alla fall röjt så mycket att jag kan gå bredvid sängen på min sida. Där har det innan legat saker i drivor. Mest kuddar från alla soffor och fåtöljer där nere och böcker och tidskrifter av olika slag. Jag vill ju inte att de ska bli förstörda på vinden eller i någon container! Nu har jag sorterat tidningar, så Rebecca kan förvänta sig lite ny läslitteratur imorgon.

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Åh, det uppskattas. Här läses det för brinannde livet. Min nya terapi:) ganska billig men så trevlig!

Hoppas ni överlever tiden ut i byggdammet.

Kramis

terese sa...

oj vad snyggt!! :-) och kul idé med bucketlistan!!

Jozebelle sa...

Vad skönt att det händer lite!!!

Själv har vi haft scrapträff i Södertälje idag, tjejerna från 08-området på Allt om scrapfroumet, jättetrevligt, något för dej kanske???

Kramizar Ann-Marie