fredag 19 februari 2010

Inspirerad.


Jag kom hem sent, vid 22, och satte mig nästan genast vid skrivbordet. Nu har jag hunnit göra en layout till Swe, ett födelsedagskort till barnens kusin och så den här layouten som är bara till och om mig. Underbart.

Jag älskar att känna hur allt bara faller på plats. Jag är ingen annan. Jag har mitt eget uttryckssätt och skriver för mig själv. Jag vet att jag kan göra det för någon annan också.

Musik. I kväll en blandning av tv-musik, Lisa Nilsson, Kent, Bo Kaspers Orkester, Chess, George Michael och The Police. Jag vet. Min musiksmak är spretig. Och jag gillar inte Kings of Leon.

2 kommentarer:

Mya sa...

en riktig Monnah-layout! Ja gillar den massor :)
kram

Sockergrynet sa...

Som Mya skriver en riktig Monnah-layout!! Jag har alltid älskat dina layouter och du inspirerar så!! Tack för det!

Trevlig helg!
Kram