lördag 15 januari 2011

Rätt bra dag ändå.

Jag trodde inte att det här skulle bli någon höjdardag, men jag känner mig faktiskt rätt nöjd. Att hålla på med en massa saker på samma gång när tankar snurrar är väldigt bra terapi.

För övrigt tycker jag synd om stackarna som blev kolmonoxidförgiftade av att grilla inomhus. (Duh...) Fast jag vet några som lyckades hitta på något ännu tokigare. När de hade grillat färdigt (utomhus) tyckte de bestämt att flera av kolstyckena som låg kvar i grillen såg så "oanvända" ut att de säkert skulle gå att återvinna. Sagt och gjort. Kolstyckena åkte ner i kolpåsen och in i förrådet tillsammans med grillen. Gissa vilken brandkårsavdelning som fick åka på utryckning något senare samma dag?

Nu ska jag gå och lägga mig i en nybäddad säng. Det är något av det bästa jag vet.

1 kommentar:

Annette sa...

Haha! Tur man inte är ensam om att hitta på galenskaper ;)