fredag 21 januari 2011

Är jag knäpp?



Nej, knäpp är jag nog inte. Det finns ju alltid två sidor på samma mynt. På ena sidan handlar det om smalbyxor och på andra sidan handlar det om mina goda vaniljbullar. (Ha, för mina bullar gäller inte Jantelagen.) Äldsta dottern har blivit ombedd att fixa bakverk till körminglet efter Bosse Johanssons avskedskonsert i morgon. (E sitter förresten längst till vänster på fotot i artikeln.) Eftersom hon ligger med feber och sover gör jag min moderliga plikt; bakar, knäpper händerna och hoppas att hon vaknar pigg i morgon. Ja, och så pysslade jag om henne lite extra innan hon somnade, så klart. (För övrigt kommer hon att orka vara med i morgon! En sådan grej missar man bara inte enligt dottern själv...)

2 kommentarer:

Mysmasken sa...

Ja, du är knäpp. Bild på sådana där godingar får man inte visa i bloggen ;)

Hoppas E vaknar pigg imorgon. Vad häftigt, skulle gärna vilja se konserten :)

Kram

Sockergrynet sa...

Underbara bullar ser det ut som!! Skönt att det inte kostar kalorier för att titta på dem! ;)

Håller tummarna för att E orkar vara med imorgon!!
kram