fredag 7 januari 2011

Fredagen i bilder.


Den mest hysteriskt roliga presenten till min man på länge! Tack till Jesper som på det här viset bevisade att han känner min man nästan lika bra som jag själv.


Jag spelade mycket Master Mind som tonåring. Mitt i julklappshandeln sprang jag på en lite uppdaterad version och som jag köpte till sonen. Väl investerade 59 kronor! Hela familjen och diverse gäster har spelat hela jullovet.



Den 20 januari är det dags för Formex igen. Idag var jag på Ingarö för monterplanering. Roligt! Nästa vecka är det högsta pysselväxeln som läggs i. Jag ser fram emot denna rivstart och hoppas att mitt "kreativitetstema" för januari kommer att betala sig.

Trevlig helg till er alla!

2 kommentarer:

Min plats i solen sa...

Åh, Mastermind! :) Det har spelats massor här hemma genom åren: Vi har också ett sådant där lite mindre som barnen brukar ha med sig i bilen när vi ska åka längre turer. Sedan brukar man kunna hitta små färgglada spelpjäser i bilen månader framöver. ;)

Ha en riktigt fin helg!

Kram Lotta

Maria med pojkarna sa...

Det jag minns bäst från det spelet är hur man uttalade det - nämligen exakt som det stavades. Att det skulle vara på utrikiska hade jag inte en aning om och ingen av mina små kompisar heller. ;-)