fredag 11 februari 2011

Arbetsplatsen.

Arbetsplats

Två nya hyllor på väggen. Jag vill känna in mig lite på vad som ska stå där. Under tiden har lite allt möjligt fått plats där, sådant som jag gärna glömmer att jag har. You Dos stadiga pappershållare i storlek 12x12" passar scrappapper perfekt. De finns i svart och vitt (min står i översta hyllan och syns knappt). En gammal kalender och ett inspirationshäfte hänger kvar bakom hyllorna, men de ska bort.

Arbetsplats

Snurran är genomstädad. Jag tog ner allt, slängde en liten del, delade upp annat i högar som ska få nya hem och såg till att hänga allt snyggt och prydligt. Gammalt och nyare blandat, men inte så huller om buller längre.

Arbetsplats

På kortet här ovanför kan man inte se det som står under bordet. Två rejäla Hammarplastlådor med lock skyddar från damm och gör att jag kommer ihåg att använda det jag har. I de sex askarna från Clas Ohlson har jag sorterat upp smått och gott från You Do. Vilken översyn jag har helt plötsligt! Härligt.

Arbetsplats

Bokhyllan bakom arbetsplatsen är ganska lik sig, men har kompletterats med två plastlådor med lock, en till stämplar och en till lite större blommor. Stämplarna har förut legat på en massa olika ställen och i öppen förvaring som varit väldigt opraktisk.

2 kommentarer:

Helena sa...

Äldsta dottern (Olivia) skulle nog nästan dööööö av lycka om hon fick ha dig till mamma och det fanns nåt sånt här i huset. Sicken ordning och vilket pyssel!

Lisen sa...

Vilken ordning!!! Kan man hyra in dig som ordningsguru?