torsdag 31 januari 2008

Ett litet kort


Ett litet Hej-kort kan man alltid stoppa i Bra Att Ha-lådan...

Idag har stora dottern varit inne i stan och "övat" inför intagningsprovet till Adolf Fredriks musikklasser. Spännande! Hon vill så gärna komma in, men det är inte helt lätt. Vi får vänta ända tills vecka 13 innan det kommer besked. Först är det den "riktiga" uppsjungningen som ska klaras av. Vi passade på att umgås med kompisarna (mammorna och flickorna) V och J och åt sushi till lunch efter att första passet var avklarat. Vilken trevlig dag!

8 kommentarer:

Eize sa...

Åh, jag håller alla tummar jag har för att hon ska bli antagen!

En kompis lillasyster gick där och vi var alltid där på alla uppträdanden. Superduktiga!

Hon kommmer att klara det.

Elisabeth sa...

Håller tummarna för att hon kommer in!!!

Lilo sa...

Jag håller också tummarna så klart!!! Bra att du har internet tillbaka.=)

joggemia sa...

Vilken grymt läckert bra-att-ha-kort! Härliga färger. Hoppas hon att allt går bra så hon kommer in. Min stora tös fick beskedet idag att hon kom in på fotbollsgymnasiet....superglad tjej och lika stolt morsa! =)

Trevlig helg!

Kram!

Anonym sa...

jag kan då inte begripa hur tusan du gör det!? Monnah-stilen är så läcker!

Håller tummarna för dotran din
kram o trevlig helg

Anonym sa...

Underbart kort!

Jag... sa...

Jättefint kort!

gud vad spännande med intagningen! Håller alla tummar jag har för att hon kommer in!

Claudia79 sa...

Superfint kort!!
Hoppas lilla gumman klarar intagningen!