söndag 5 juni 2011

Oboy, vilket vackert väder!

Tittarstatistiken pekar rakt ner i backen. Jag misstänker att det har att göra med det underbara vädret (jag är själv dålig på att läsa bloggar nu) och att jag skriver allt för tråkiga inlägg. Förra sommaren bloggade jag väldigt sporadiskt och jag funderar på att återigen låta bloggen lida lite under de kommande månaderna.

I morgon överger jag familjen för att fira lillasysters student. Jag återkommer först på söndag kväll och jag antar att det inte blir många tillfällen för uppdateringar. Studenten... Det var tider, det! Jag har sett gamla foton på mig själv och kan konstatera att jag led av dålig smak redan på den tiden. Hujedamej! Fast dräkten jag hade sytt till studenten var riktigt snygg och hade sett ruskigt bra ut på någon med en annan kroppsbyggnad än den jag blivit välsignad med.

Dags att pyssla ihop några fler Glad Sommar!-kort till barnens lärare.

1 kommentar:

Min plats i solen sa...

Hej Monica!

Du skriver ABSOLUT INTE tråkiga inlägg vännen! Jag tycker om dig och dina härliga inlägg och de kan aldrig bli tråkiga. Din blogg är ett måste! :)

Däremot har du säkert rätt i att många är ute och njuter av det fina sommarvädret dessa lediga dagar. Själv har jag lite svårt att hinna med både min egen blogg och att kika in hos er andra just nu när jag har fullt upp med att skriva min bok. Men jag glömmer inte bort dig och kikar in så ofta jag bara kan.

Vad roligt med studentfirande! Ha det så trevligt! :) Ja, det var längesedan man själv stod där med mössan på. Och nog är vi många som undrar hur vi kunde se ut så där. ;)

Ha en fantastiskt fin vecka och sköt om dig kära du!

Stor Kram
Lotta