fredag 19 november 2010

Tips på bästa julklappen!

Nu kommer jag med bästa tipset till alla som är intresserade av vacker konst och mode. Tänk dig att du har ett motiv som du verkligen tycker om. Tänk dig då att du kan få det tryckt på en tröja eller en väska och alltid ta det med dig? "Wearable art" av bästa slag får du om du kilar över till Finaste Fiffi, den mest talangfulla människa jag någonsin träffat (hm, en av mina småsystrar kanske får dela den platsen, sorry-alla-ni-andra-systrar-jag-älskar-er-i-alla-fall-mest-i-hela-världen). Hon har bestämt sig för att dela med sig av sin kreativitet och säljer årets bästa julklappar.

Den vita t-shirten är 12-åriga dotterns. E stod och tittade på datorskärmen över axeln då jag läste Fiffis blogg. "Åh, den ugglan vill jag ha på en tröja!" Eftersom hon är så smakbestämd och stilsäker och därmed svår att hitta saker till hakade jag snabbt på och beställde en t-shirt till jul. Vi går med spänning och väntar på det mjuka paketet. (Tror ni att hon kommer att tjuvöppna sin julklapp?) Bilden är tagen ur Fiffis blogg.

1 kommentar: