onsdag 1 december 2010

Tävling!

Edit: OBS! Jag hade skrivit fel adress... Testa igen om ditt tävlingsbidrag studsat tillbaka! Adressen är ändrad nu.



Idag är det den första dagen i den sista månaden på året, den första december. 2010-12-01. Rätt snyggt, faktiskt. Det är min lillasysters artonde födelsedag. För att fira henne anordnar jag en liten tävling här bakom första luckan i kalendern! (Kalendern här ovan har vi fått från min extrasysters föräldrar. De skickar alltid så trevliga adventspresenter.)

Det finns tre vinster i tävlingen. För att vara med krävs inte så mycket.

Skicka ett förslag på en riktigt, riktigt bra julklapp till mig. Det kan vara något du själv önskar dig eller något du skulle vilja ge till någon annan. En länk till det vackraste halsband du sett, mönster till en virkad ko, postgironummer till någon insamling som verkligen hjälper eller vad du vill. Detta (eller dessa) förslag skickas till följande e-postadress innan Luciadagen den 13/12:

julkalendern(snabela)hotmail.se (byt ut mittenpartiet mot ett motsvarande tecken så klart).

Vad kan man vinna, då?


Förstapriset i tävlingen är den här underbara boken från Matthew Mead. Mitt eget exemplar är redan välläst trots att jag inte har haft det hemma så länge. Tack till mina generösa sponsorer, Jenny och Matthew Mead!


Här är andrapriset. Mina favoritgodisar, de lyxiga små segisarna från Jelly Belly med riktiga smakexplosioner (Fruit Bowl) i varje bit.


Är du mer lagd åt chokladhållet passar säkert en strut tryfflar från Åre Chokladfabrik. Mums. Jättegott tredjepris!

Lycka till, alla tävlingssugna! Ju fler som är med i tävlingen, desto bättre. Öka dina chanser genom att tipsa andra på din egen blogg. Skriv i så fall i tävlingsmeddelandet adressen till din blogg och att du har tipsat.

2 kommentarer:

Fiffi sa...

Åh vad roligt! Jag ska genast börja klura.

Sockergrynet sa...

Detta måste jag klura lite på! :)