måndag 5 januari 2009

Favoriter just nu

1. förgyllningsprylar (fixar just nu till Formex)
2. Nulla in Mundo Pax Sincera av Vivaldi
3. lille Nullah i Australia (Hela filmen var förresten underbar. Speciellt Hugh Jackman. Gillade inte Nicoles lilla förlamade snusöverläpp.)
4. att man kan gå på den frusna Långsjön
5. brasor i kaminen
6. nötter
7. gosiga ungar, män och katter
8. rentvättade sängkläder
9. doften av nybakat bröd
10. Spotify

Ha en riktigt skön vecka! Nu ska jag göra klart mitt kort till Kortskissen. Tänk att jag hela tiden ska ligga efter...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Intressant lista.
1. Jag har nyligen köpt bladkoppar och bladsilver förresten. Blev fast när jag fick låna dina ;) Nyfiken på vad det är för förgyllningsprylar du håller på med nu!

4.Gick runt långsjön häromdagen, när alla andra gick på den! Jag vill helst inte gå på isen förrän det har kört tre långtradare över den *fegis* Men det är fint å mysigt.

5. Brasor - det är min melodi det.
8. Och rentvättade sängkläder - jag älskar det!
9. bakade scones igår. gott. å snabbt.
10. Spotify - här kommer vi till det pinsamma! Jag har inte fattat det där, trots att jag bara älskar musik.
Hur gör man, måste man ha konto, kostar det pengar?

/Malin