fredag 9 januari 2009

Wow! Citrusexpressen levererar!





Det ringde på dörren kl 9.30. Utanför stod postis med ett uppenbarligen tungt, stort paket. "Hm, jag undrar vad Fiffi har skickat som väger så mycket?!" hann jag tänka innan jag skrev på och tog emot leveransen. Fiffi är jättesnäll, men det var inte hon som hade skickat det här. Det var min kompis Rella! Citrusfrukter direktimporterade från Israel. Så underbart goda! Sweetie och apelsiner hann vi testa. Blodgrapen får vänta till frukosten imorgon.

Finn ett fel med den nedersta bilden... Fortfarande sjuka tjejer. Det är konstigt att febern alltid blir som högst mitt i natten!

6 kommentarer:

Zarah sa...

Wow..! Vilken grej! Grattis till det, får jag ju säga då - och smaklig spis! :D

bjorx sa...

Oj vilken grej, det ska jag inte säga till min man för då blir han grymt avundsjuk..! :-D B älskar citrusfrukter och drömmer just nu om en alldeles egen juicepress... :-)

Kram!

Åsa (asali) sa...

åååå jag som harcravings på citrusfrukter :) Hade det då jag väntade E oxå o det är lika denna gång. Det går mycket apelsiner, mandariner o juice i detta hus just nu. Inte det bästa för halsbrännan, men vad gör man inte :)

Kram kram

Anonym sa...

Ack ja, citrusfrukter är gott, men för min del...nada!

Det där felet på bilden, är det månne febertermometern?

Hoppas på snar bättring!

ylva sa...

mmm... vad gott det ser ut. och vilka snälla vänner du har :). tyckte justatt jag skymtade en termometer där i bakgrunden :/. hoppas att det blir bättre snart!

kram kram,

Lene S sa...

Å det ser smaskens ut! Og sunt! (Jeg har akkurat stappet i meg kylling fajitas med masse guacamole og diverse..plus masse godis, føler meg IKKE sunn ;o)

Jeg tror jeg har glemt å takke deg for det vakre og utrolig koselige julekortet jeg fikk fra deg!? Forlåt! Jeg ble sååå glad, du aner ikke! Jeg har det fremdeles stående fremme :o)

Ha en trevlig helg!

Klem :o)