onsdag 7 januari 2009

Host, host,

host, buähhhhh, host, host, fräs, "Var är febertermometern?", host, "Kan du hämta ett glas vatten, snälla?", host, host... Det är inte jag som är sjuk. Än. Suck!

Edit: Nu är båda tjejerna dåliga. E svimmade på toaletten samtidigt som S stod vid toalettstolen för att kräkas. Där nere stod G och ropade att han gärna skulle få skjuts till busshållplatsen eftersom han visst var väldigt sen. Tjoho! Någon som känner sig som Florence Nightingale? I så fall är ni välkomna hit för att ta över. Maken är tillbaka på jobbet. Vi får väl se om han orkar hela dagen!

4 kommentarer:

badanka sa...

hoppas du får hålla dig kry!!!

AnnaB sa...

Men hua...!!! Hoppas du får vara frisk som sagt och jag håller tummarna för att alla piggnar till snart!!!!

Här har vi bara en sjukling, en vattkoppsprickig Alva, men jag läste i tidningen idag om kräkvirus och influensavirus och kände ett stort "jag vill inte!"... Det är bara att hålla tummarna...

Anna sa...

Usch åh fy och blä! Lider med dig till fullo och hoppas att maken klarar sig.

Det orala gick vi igenom förra vecka med lille herr L han envisades med att mamman skulle står bredvid medans han körde buss på toaletten.

Vinterkramen Anna

Helena sa...

Det är samma visa här!!! Alla är däckade utom jag - som mirakulöst har klarat mig hittills. Fast de kräks inte. Det har "bara" influensa i 180%...
Lycka till med att hålla dig frisk!