lördag 3 januari 2009

Är du lycklig...

... väl så gläd dig åt din lycka med envar och ju mer du delar med dig, desto mera har du kvar! En gammal favorit som passar mitt nya år. Jag hoppas att ni har en bra dag.



Tulpaner är mina favoritblommor. Jag älskar julen, men så fort det hunnit bli nytt år låter jag dessa blommor invadera huset.



Garderobsrensning. Befriande! Fast när jag tittar på min garderob så här så tycker jag nog att den ser otroligt trist och "beige" ut... Fram för mer färg!



Sjalar. Älskar dem, speciellt då det är så kallt ute. Jag har på mig dem både ute och inne.



Det här fotot behövde visst blixt, men det här är den nya trekantssjalen med spets som jag pysslar med om kvällarna. Lite brungrön kashmereblandning som knappt väger något, helt underbar! Synd bara att det är så pilligt med små stickor och mönsterstickning på det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder! Och jag är så nyfiken på sjalen, den ser urläcker ut iaf!

Anonym sa...

Jag gillar din blogg, så jag hoppas du inte lägger ner den. Du får skriva mindre om familjen och lägga ut lite bilder, inspiration, alster som du skapar, tips, osv istället. Jag skriver inte så mycket i min blogg, förutom det som står på mina layouter. ;)
Skulle jag göra det så skulle nog min R säga likadant!

Och tulpaner..då får jag vårkänslor. ♥

Kramar!