fredag 12 juni 2009

En minut över...



... så jag tänkte visa korten som ena dotterns fröknar fick nu då hon börjar i en klass med annan lärare. De är helt olika de kort jag vanligtvis gör och inspirerades helt av €-chokladen jag hittade på Lidl i förra veckan. Det ena kortet fick bara en väldigt guldig (guldmålad och guldembossad) framsida och i det andra kortet stoppade jag ner flera chokladbitar i cellofankuvertet. Det är alltid kul att hitta på något helt annat!


Till slut vill jag visa den fina bukett jag och S plockade då vi gick en runda i solen och värmen som besökte oss under några timmar. Idag har regnet öst ner hela dagen och mest känner jag för att krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet, men det har jag inte tid med. Jag önskar er en trevlig och pysslig helg.

Inga kommentarer: