onsdag 10 juni 2009

A Million Little Things.

Den senaste månaden har jag pysslat en hel del. Flera av sakerna är förberedelser inför den ganska långa sommaren på sommarstället. Jag vet att det gäller att vara förberedd, för när jag väl är där blir det inte mycket pysslat. Då har vi fullt upp med annat!

I måndags var det jag som skrev i AMLT:s blogg. Gnuggisar är en gammal favorit och jag använder många. Jag har kommit på att en del serier torkar till då de inte längre är purfärska och då funkar de tyvärr inte längre att arbeta med. Därför är det lika bra att använda dem då man ändå håller på. Att göra några kort är alltid roligt!

Månadens tema i bloggen var bl a att scrappa i en färg som man har svårt med. För mig var valet självklart. Lila. Tänk då att jag innan min lila sida hade gjort en hela den här omgången med lila scrap då jag fick ett kit från Basic Greys Wisteriaserie... Nu blir det antagligen inget lila på rätt länge!

2 kommentarer:

ylva sa...

vi har också fullt upp med annat, men jag var inte lika förutseende som du ;). borde ha pysslat innan. har som sagt struntat fullkomligt i datorn den senaste tiden, men nu har jag suttit och förundrats över alla snälla saker som folk skriver till svar på mitt svammel *lol*. internet är så bra... jag undrade så varför han skulle ha huvudet under vattnet hela tiden (antagligen för att jag själv tyckte att det var så jobbigt ;) ), men nu har jag ju fatttat att det är rätt vanligt :).

och så tyckte jag att det var så träffande det du skrev om att små barns känslor på intet vis är små :). så fint och riktigt sagt. är så fascinerad över just det... hur mycket de känner.

vill se mer av ditt pyssel ;).

kram kram,

Smulan sa...

Thinking of you kortet är så himla fint! Stilrent o intressant snyggt helt enklelt! :)