fredag 16 maj 2008

The Bucket List



Ni som brukar läsa här har nog insett att jag är en ypperligt blödig människa. Jag vill helst bara vara cool, men jag gråter och skrattar för ingenting nu för tiden. Annat var det i min ungdoms dagar...

Ikväll var jag och min kontaktkompis N ute och åt middag (hon valde Pizza Hut) och kollade på film (jag valde The Bucket List). Filmen var bara underbar och den passade så bra med mina tankar som jag haft de senaste dagarna! Jag fattar inte hur mycket tårar och snor som får plats i min skalle... Jag märkte inte någon annan som skrattade och grät lika mycket som jag i salongen, fast jag försökte vara så diskret jag bara kunde. N sov mest under filmen som vanligt, men hon gillade de roliga scenerna hon fångade lite då och då. Jag kan bara säga att det här är en film som måste gå till årets bästa!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har funderat på den filmen och nu vet jag att jag måste se den!! :-)

Jozebelle sa...

Jag har nog funderat kring den filmen och då fick jag väl bekräftat att den är sevärd!!!

Ha en bra helg, nu ska jag ska jag fortsätta scrappa.

Anonym sa...

Tack för filmtipset! Den ska jag säga till maken att vi ska se. :D
Tack för dina fina kommentarer i min blogg! Jag hoppas också att vi kan ses igen!
Kram Kicki

Tezzan sa...

Vi såg denna filmen igår, och satt och snörvlade ikapp, sambon och jag...