tisdag 27 maj 2008

Suomi



Uspenskijkatedralen i Helsingfors. Vilket ställe!

Nu är jag tillbaka efter ett par dagar på Silja Symphony och i Helsingfors tillsammans med min kontaktkompis N. Vi hade så trevligt! Det blev mycket mat och fönstershopping. Det kan hända att en och annan present inhandlades också... Ja, och så det obligatoriska godiset till familjen så klart. Jag träffade söta Suski som trots "sista veckan i skolan"-kaos hann med en fika på Fazer café. Det blev en pratintensiv timme över fantastiska sötsaker. Så kul det är att ha vänner på olika håll i världen!

Svisch, iväg till nästa uppdrag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som om du hade en bra tripp till grannlandet. Jag tittar in och inspireras av mina nya textningsidol;-) Kram D

En salig blandning sa...

Nästa gång kan du väl satsa på att komma lite norröver också;)