onsdag 7 maj 2008

Maken är i Alabama och jobbar...





... och jag borde ha sovit för länge sedan. Har svårt att somna ensam i sängen! Imorgon demar jag kalligrafi i Uppsala (Collection). Eftersom jag inte ska vara där förrän kl. 12 så ordnar det sig säkert med sömnen. Nu är det dags för tandborstning, men först blir det uppladdning av ett par små kort som jag scrappade samtidigt som jag såg på film på datorn. Jag plockade också fram Grodan och stansade och präglade en hel hög med fina detaljer som snart får komma till användning. Det var jättekul!

4 kommentarer:

Zarah sa...

Sååå fina!

Maria med pojkarna sa...

Men och detta läser jag NU?! Vad himla synd! Det hade varit jättetrevligt att träffa dig ju! Nåja, vad är väl en bal på slottet? ;-)

Karin sa...

tack snälla för dina fina ord i min blogg =)

o här fanns ju maaaassa fint o titta på, hur har jag kunnat missa din blogg?!? =)
Nu skall jag spana ännu mera!

Ha det så gott !

Vibeke sa...

Nyyydelige :)