söndag 3 augusti 2008

12-åring i huset!



Nu är det länge sedan vår store kille var liten, men det känns som att det var igår jag kände mig som Jesus mamma Maria. Jag skulle till att föda, men ingen hade plats att ta emot mig. Till slut fick vi i alla fall komma till Södersjukhuset och fick också komma igenom avspärrningarna för Midnattsloppet. Föda, föda i några timmar, kolla så att amningen funkade och att gossen såg ut att må bra, och sedan fick vi åka hem igen nästa morgon. Ja, så det kan bli. Gossen har i alla fall blivit stor och nu ska vi in och uppvakta honom. Grattis G!

3 kommentarer:

Theresa/Tette sa...

Oj, oj vilken stor kille. Och han kommer att bli en riktig hjärtkrossare minsann.

Miaa sa...

Ja, tänk vad tiden går! Själv haar jag också en 12 åring, fast född i januari. Hon kom ut på 1 tim o 45 min! Och hem dagen efter...
MVH Miaa

Lilo sa...

Välkommen hem igen! Hm... tolv år! Jag som snart har en som är arton! Gissa hur det känns! Fattar ingenting faktiskt. ;)