söndag 17 augusti 2008

Tävlingsvinnare!

För några veckor sedan hade jag en tävling där jag bad om tips som jag skulle kunna använda mig av i bloggen. Jag har nu äntligen utsett en vinnare, även om det var jättesvårt! Jag fick så olika bra och kluriga historier, tips och idéer. (Förresten hoppas jag att det är okej att jag använder tipsen från er som inte vann också. Jag kommer naturligtvis att ange källan! :-)

Här kommer så vinnarbidraget...

Grabben på drygt 3 år tvärstannar och glor på mormors köksgolv.
Efter en stund höjer han blicken, visar på golvet och utbrister:
-Den där flugan har fluge klart.
Och ja, det stämde bra det, för där låg flugan helt orörlig.

Stort grattis till dig, Lotta (maxell)! Skicka din adress till mig så kommer vinnarpaketet till dig på posten.

2 kommentarer:

maxell sa...

Undra om jag missade att skicka iväg tidigare för jag hittade igen fönstret här... nu!

Men shit va skoj! Jag är ju så usel på att skriva ner de där berättelserna själv. Just den här har mormor tvingat mig att skriva ner. Därför kommer jag ihåg den utantill. Jag gillar den för hans enorma slutledningsförmåga. :)

Å tydligen är dessa små historier bra till mer än att spara för att kunna återberätta dem när han tycker det börjar bli pinsamt. Samtidigt inser jag att jag måste fasen ta tag i just den historien och försöka scrappa den på någe vis. Tack!

Sen är jag ju såklart nyfiken på de andra roliga härliga historierna och tipsen med. :)

Zarah sa...

*hehe* Skoj anekdot! :D

Men du - du har blivit lite utmanad...!