lördag 2 augusti 2008

Tävling!

En blogg är som en dagbok och tanken måste väl vara att man ska uppdatera den varje dag. Jag har tagit paus lite för länge, men jag hoppas att någon hittar hit under den här veckan. Jag kommer att ha en liten tävling för att fira att vi flyttat hem igen efter sommaren. Vinsten är hemlig, men trevlig (tycker jag själv i alla fall).

Regler: För att vara med i den här tävlingen behöver du göra två saker:

1. Skriv och berätta något roligt eller spännande som jag kan och får använda som blogginlägg. (Roliga citat från barn du känner, tips på supertrevliga loppisfyndställen eller vad som helst.) Mejla till monica@bernpaintner.com.

2. Länka till det här inlägget och peppa dina egna bloggläsare att vara med i tävlingen!

Jag kommer att utse en vinnare söndagen den 10 augusti. Lycka till!

4 kommentarer:

Miaa sa...

Välkommen hem igen! Hoppas din semester varit bra! Själv har jag också varit iväg på div grejer. Står i min blog...
Kram Miaa

Deleine sa...

Oh så roligt!!!

Anonym sa...

Aha.. KUL, måste fundera lite!
Och välkommen hem igen. Härligt att få njuta av dina fina Lo:er igen!
Så fina bröllopsfoton du tagit!
Ha en bra dag!

Jozebelle sa...

Välkomme nhem och hoppas ni haft det bra på Sturkö och om ni gjort något mer, i min blogg ligger det två nya LO den ena får du bläddra ner lite för att se...kommentera gärna. Jag har en rolig historia om hur I reagerade på farmors rynkor. Garanterat rolig... Intresserad???