fredag 8 augusti 2008

Formexhögen växer...

... sakta med säkert. Roligt att se att min riktiga scrapglädje kommer tillbaka mer och mer för varje klipp med saxen eller klutt med lim som sätts fast.

Igår fick jag ett väldigt överraskande samtal från en fin vän som jag annars bara brukar prata via mejl med. Så roligt och lätt att prata! I september kommer hon till Stockholm så vi äntligen kan träffas ordentligt. Tjoho!

Något annat spännande hände också igår eftermiddag. Rätt vad det var ringde det på dörren och där stod- Micke! Han är en av "våra" snickare, en riktigt Ståkålmare, hjälpsam och effektiv. När han såg att det låg ett IKEA-kök på golvet satte han genast igång att bygga ihop. Tyvärr kan inte köksskåpen monteras klart förrän elektrikern och rörmokaren har varit här, men under resans gång har vi förstått att just elisarna är de som är mest eftersökta av alla. Hur som helst är allt på gång igen och jag är så glad!

5 kommentarer:

AnnaB sa...

Å vad kul med scrapglädje! Ser fram emot att få se allt du gör så småningom...! Och spännande med köket!

Miaa sa...

Vad härligt att köket snart är "tillbaka". Bara elisen kommer snart så...
Jag ser verkligen fram emot vad du har skapat, behöver massa inspiration just nu!
Ha det bra!
MVH Miaa

bjorx sa...

Mäh - menar du att någon bängskalle bara ringer så där, helt ur det blå?!

*Suck* Vissa har då ingen hyfs, det är vad jag alltid har sagt...




;-)

Jozebelle sa...

Vad härligt med sådana hjälpsamma vänner...

Låter som ni kommer få superfint!

Theresa/Tette sa...

Scrapglädje - underbart - längtar att få se vad du har gjort!

Fniss - kul med oväntat besök! Kanske läge för lite Gevalia, eller vad var det man skulle ha hemma vid sådana tillfällen...?

Men - en sådan kompis vill jag också ha - kan du skicka hit honom sedan!?!

Ha det gott!