onsdag 13 augusti 2008

Läger och kök

Jag och flickorna har varit på läger i ett par dagar. Tält, sovsäck, lägerbål och hela paketet... Det var jättehärligt! Vädret var helt okej och vi hade trevligt tillsammans med andra fina tjejer. Kanotpaddling stod högt i kurs och vi hann med flera turer i Glottern vid Mela utanför Norrköping där vi höll till.



När jag kom hem stod tvättrummet nästan klart och de har hunnit jättelångt med köket! Jag visar en bild på hur det såg ut för tre dagar sedan. Nu är alla lådfronter på plats och om tre veckor räknar vi med att träbänkarna kommer. Ljuva tanke! Listerna är uppe på hela nedervåningen och plattsättarna kommer nästa vecka. Det har hänt så mycket de senaste veckorna att jag faktiskt kan se ett slut på den här renoveringsparantesen i vår familjs liv. Tjoho!

5 kommentarer:

Lene S sa...

Så herlig det hørtes ut med en tur bare for dere jentene :o) Og så spennende med renoveringen...håper vi får se fler bilder. Jeg trenger tips..vi har kjøpt oss nytt hus! ;o)

Om du vil kan du ta en titt i bloggen min..det ligger en liten award til deg der :o)

Anonym sa...

Vad skönt; det måste kännas frustrerande att bo på en byggplats under så lång tid!

En salig blandning sa...

Hej!
Så långt ni hunnit ändå! Så skönt att börja se slutet på kaoset!

Så mysigt det låter att ha varit på läger med tjejerna! Bara få rå om varandra och ha kul...

Trevlig helg!
Kram

Mya sa...

Skönt, det är ju så otroligt jobbigt att leva i en byggarbetsplats. ha en fortsatt skön helg, kram maria

Anonym sa...

Hej

Hoppas att allt blir klart snart. Vet att ni har haft fullt upp.
Hoppas att du kommer upp hit snart igen. Titta in på min blogg. Jag har något åt dig där.

Kram

Maria (mek73)