tisdag 25 mars 2008

Photoshopkursen


Nu håller jag äntligen på att ladda upp mina examensbilder så jag kan få poängen till kursen jag har tjatat om. Tur att man hade lite längre tid på sig. Den här uppgiftens resultat blev jag jättenöjd med! Fotot var kul men jättesuddigt. Att då använda sig av texturer och lite färgmanipulering är väldigt tacksamt. Grunge är kul! Och E är söt tycker jag... (Fotot är mycket snyggare om man tittar på den större versionen som fås om man klickar på det. Fotot alltså.)

7 kommentarer:

Zarah sa...

WOW!! Superfint foto - kanonjobb och alldeles förtjusande söt modell!! :D

Anna/Augusti_73 sa...

Så himla SNYGGT det blev! MVG från mig! ; )

/A

Miaa sa...

Det var ju ett väldigt bra sätt att göra suddiga bilder snygga. Hur många suddiga foton tar man inte då? Som man egentligen vill ha... Din dotter är supersöt!!
MVH Miaa

Ellison sa...

Men så snyggt det blev! MVG från mig med :)

Jozebelle sa...

Så dnyggt det blev fast det var suddigt i den omarbetningen ser det ju som at det ska vara lite suddigt med!!!! Du får säkert Godkänt och förmodligen bättre än så!!

Anonym sa...

Kanonfint blev det! Hade varit kul att se orginalet och jämföra.

AnnaB sa...

Å, riktigt läckert!!!!