torsdag 13 mars 2008

En utmaning till

Zarah utmanade mig också och eftersom jag ändå håller på så svarar jag på de här frågorna lite snabbt...

1. Gör du kort eller scrappar? Både och...

2. Favoritfärg, eller färger som du gärna använder? Det är nästan alltid samma bakgrundspapper på alla mina layouter (vit, svart eller kartongbrun), men annars scrappar jag nog det mesta!

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan? Gnuggisar och Thickers. Heidi Swapps dekorationer.

4. Vilket är ditt bästa köp? Alla bra pennor som jag betat mig igenom. Min Fiskars skärmaskin med det jättebraiga bigarbladet. Jag letar dock efter en liknande med ännu större precision och med 100% räta linjer.

5. Finns det något du ångrar att du köpt?Säkert, men det har jag hunnit glömma i så fall. Jag vann min Craft Robo och ångrar att jag inte har använt den mer däremot!

6. Vad för motiv scrappar/stämplar du helst? Mina barn och någon enstaka gång katten och maken (de finns inte på så många foton). Jag stämplar inte så mycket. Clear stamps av olika slag blir det i så fall.

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken? Jag har en prenumeration på den svenska scraptidningen, men den får nog rinna ut i sanden. Jag gillar Scrapbook Trends!

8. Favoritpysselblogg du brukar besöka? Nej, det kan jag inte skriva bara en...

9. Vad/vem inspireras du av? Foton, färg, form och en massa fantastiska pysslare av olika slag! Min allra första scrapidol var Shelley Laming och hon är fortfarande så bra...

10. Om du fick 1000 kr att handla pysselsaker för, vad skulle du köpa? Mina vita Bazziller är slut, så ett 50-pack sådana, och så nyheter från CHA så klart. Jag kan ju inte heller få nog av snygga bokstäver som är lite kraftigare (Thickers och Heidi Swapps är bäst).

Inga kommentarer: