måndag 3 mars 2008

Tandläkare och jobb

Vilken skön start på veckan! Tandis är avklarad (ja, både han och hans assistent är synnerligen trevliga), jag tog en promenad genom Stockholm på en timme (trots trist väder kände jag mig verkligen upplyft efteråt, vilken vacker huvudstad vi har!) och åkte sedan hem för att arbeta. Nu har jag pratat med trevliga kunder och det är dags att fundera lite på hur jag bäst ska planera en kurs som ska hållas nästa vecka.

Idag är jag tacksam för livet helt enkelt. Vi fick ett mejl från flickornas skola idag. En storebror till en flicka i deras parallellklass dog hastigt och oväntat för en vecka sedan. Glöm inte bort att ofta säga till era nära och kära hur mycket de betyder för er!

2 kommentarer:

Catharina sa...

Åh, det är bara för hemskt när unga människor dör :-(

Kram

Anonym sa...

Sluta prata om hur vacker vår huvudstad är *GRÅTER AV SAKNAD*
Jag vill också...!