onsdag 3 september 2008

Inspireras av en förpackning




När jag tittar på en chokladförpackning blir jag mest sugen på choklad. Man kan ju också bli inspirerad av design och färgsättning och det har jag blivit i det här fallet. (Fast hade jag haft chokladen här hade jag ätit upp den. Mums!) Själv gick jag på förpackningens form, den "randiga" designen och så färgerna, inklusive guldet, så klart. Fler scrappares tolkningar hittar ni i SWEscraps blogg.

Tänk att jag är så förtjust i det där bladguldet! Jag tar varje möjlighet i akt då det gäller att fästa guld någonstans. Min favorit är La-Dores som Metalimo är återförsäljare för.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ooooo - gillar gillar gillar!!

Har precis bestallt papper i de fargerna, inspirerande!!!

Anonym sa...

Ooooo - gillar gillar gillar!! Har nu bestallt papper i samma farger, inspirerad!

Mya sa...

åh vilken ljuvlig layout! alldeles perfekt! kram

Anonym sa...

Vad snygg den är! FIna färger!

angela sa...

Oh va snyggt det blev. Har själv fastnat för den där förpackningen. Helt klart en av de vackraste på marknaden, för att inte nämna den godaste ;)