söndag 15 augusti 2010

Skolstartsvecka.

Nu är Formex över. Det gick bra, var roligt och rätt spännande. Dessutom fick jag möjlighet att träffa några "gamla" kunder som jag tycker väldigt mycket om och som det var roligt att byta några ord med. I morgon, eller när det nu blir tid, kommer jag att fota lite av det jag gjorde inför mässan och som sedan ska upp på YouDos hemsida.

På onsdag börjar skolan för våra fina barn. Yngsta dottern börjar i fyran på samma skola som de äldre syskonen och det ser hon verkligen fram emot. Lilla pluttan! När man har eget pendlarkort kan man inte längre räknas som speciellt liten, eller hur?

Skolstart innebär rutiner. Jag älskar vardagen, var sak på sin plats och ordentliga sovtider. Det är just sådant som känns skönt när semestern är slut och sommaren är på väg in i min favoritårstid.

I morgon är det dags för en ny kortskiss. Kika in då!

Förresten måste jag tala om att jag idag för första gången någonsin glömde min brors födelsedag. Han fick ringa själv och ge mig tillfälle att gratta... Skäms! (Fast jag tror att han egentligen ringde för att 1. han var lite uttråkad på jobbet och 2. eftersom vi behövde prata om några praktiska grejer runt en viss transport.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har aldrig tråkigt på jobbet!

Monica sa...

Ojoj, förlåt! :-)

Karin B sa...

Jag gillar också rutiner! Och hösten! Mys!